Tuesday 24 February 2009

LeLonG!!LeLoNG!!LelonG...

Salam...
Kepada..Semua Pembaca Di Luar sana...

saya..hari ini dengan Berbesar Hati...nak lelong Dua..barang..tp tak tersangkut paut lsg..dgn penternakan ikan keli sana nie....

barangan nyer..ialah..jeng..jeng..jeng...
Flour Mixer & Elektric Oven yag beso...

sesiapa yag nak beli..barang tersebut..mng tersergam indah kat dlm umah saya...

erm..dgn besar hati..sya attach kan gambarnya....
utk tatapan semua...
kalu sudi dan berminat nak beli..boleh bayar dan pick-up terus kat umah saya di kpg gajah..

sambil2 boleh melawat kolam ternak keli saya..heheh~ package what???
hahaha~


okeh..ini adalah flour mixer..atau nama melayu nyer..pengacau tepung...jenis golden bull keluaran dari china...model type: B20F...starting harga RM1300 murah kan?? jadi aper lagi..cepat coll aku...ALIM: 0175245998...haaa..satu lagi...jeng..jeng.jeng...

inilah dia....elektric oven setingkat..beso......jenama golden bull jugak..tapi maaf model type dia aku tak dpt tgk...sbb tempat nak masuk tak muat..hahaah~ kalu nak tgk dan beli..dtg umah aku...jd starting harga...RM 2500...huh! mmg murah gler kan??hope sgt ader sesapa pembeli..bkn aper..brgan tu tak pernah pakai...ader kat umah...sya pulak tgh dalam proses nak mengemas umah jd nak keluar kan barang tu...jadi beli ler ngan harga yg murah...yg telah di paparkan...SEKIAN..ALIM KELI KPG GAJAH....

0175245998

No comments: